Och vem är då den där Amanda?

Hej på er, det är då jag som är Amanda som söta Josephine berättade lite om :)
Jag har då precis fyllt 13 år och älskar också att fotografera. Bland mina kamera saker hitta man b.l.a en canon eos 450d med batterigrepp. Också en blixt,50mm,stativ och en massa mer!
Ja ett inlägg om min kamera utrustning kommer senare.

När jag inte fotar och redigerar så spelar jag innebandy och rider på min medryttarhäst Månskära, ett litet russ.

När nu Josephine skrev så söta saker om mig så kan jag inte annat en att säga desamma till henne, haha gulle :')


Och lilla jag! :)

Kommentera?
Postat av: Cornelia <3

Hej!! Jätte fin blogg!!

Hur gör ni för att få sådär lite svart rund biderna?? :D <3



(jag är josephines barndomskompis)

2011-09-14 @ 20:22:54
URL: http://corneliasfotoliv.blogg.se/

Kom ihåg, du är aldrig anomyn

Ditt namn(måste fyllas i)
VIP?

E-postadress?(bara vi ser)

Hemsida?

Vad var det du ville?:

Trackback
RSS 2.0