Josephine och Amanda

Hallojs! Rubriken visar texten ''Josephine och Amanda'' för att det är vi som kommer ägna våra fingrar åt den här bloggen. Men just det här inlägget kommer bara att handla om mig.

Jag heter alltså Josephine och har också en blogg vid sidan om den här. Men den behöver ni inte kolla in nu eftersom jag och amanda nyss skapat den här underbara fotobloggen. ;) Jag älskar hursomhelst allt med fotografi. Jag fotar med min alldeles egna Nikon D3100. Men jag älskar bara inte att fota utan också att sjunga, spela teater och att dansa.

Måste bara skriva lite om amanda, hon är en  riktigt söt tjej som fotar skitbra! Och hon kommer nog att presentera sig själv mer i ett annat inlägg. Men nu vet ni lite om mig iallafall och jag är 13 år. ;)



bild på mig från våran lilla hemmastudio hos min pappa. :)

Kommentera?

Kom ihåg, du är aldrig anomyn

Ditt namn(måste fyllas i)
VIP?

E-postadress?(bara vi ser)

Hemsida?

Vad var det du ville?:

Trackback
RSS 2.0