Hejsanhejsan!

Vaknade nån gång runt 10 idag och var på ett väldigt tröttsamt och snurrigt humör. Sen kom jag på att det var nånting speciellt som skulle hända idag och jag har gått runt enda sen jag vaknade och försökt komma på vad det var. Men jag kommer absolut inte ihåg! :s
Men mamma muntrade upp mig med att vi skulle åka till IKEA idag för att köpa en madrass till mig. :)
Jaa.. När vi kommer hem ska jag lägga madrassen till rätta och sen får vi se vad jag hittar på. :) Kanske drar ut med Sanna eller nåt.



Någon bild jag tog för någon vecka sen. :)

Kommentera?
Postat av: Ida

najs bild! :) hur gjorde du den?

2011-09-11 @ 13:56:06
Postat av: omg!

omg! va fin!

2011-09-11 @ 18:38:19
URL: http://kungsflickorna.blogg.se/

Kom ihåg, du är aldrig anomyn

Ditt namn(måste fyllas i)
VIP?

E-postadress?(bara vi ser)

Hemsida?

Vad var det du ville?:

Trackback
RSS 2.0