Lite svar och annat

Såg att det var någon som undrade hur jag fotade min vattenbild.

Kan ju alltid försöka beskriva lite snabbt hur jag fotade den.

Jag hade en vanlig bakskål/bunke eller vad man nu ska kalla det?- i diskhon och fyllde den fullt med vatten. Sen hade jag vattenstrålen på så svagt som möjligt men endå droppande. Jag la en vit plast-skärbräda som bakrund och la min blixt bakom, som gav ljuset från blixten en soft effekt. :) och sen lite redigering på det.  Inte så mycket mer kan man skriva om det. Ganska enkelt. :)

Men om man ska skriva om min dag så vet ni ju iallafall lite. Jag fick en ny madrass idag och jaa, nu ligger man perfekt i sin stora säng. :D  Och fick föresten brev från Grönan idag, två gratis fri-entré biljetter. Fick de gratis från grönan för att jag var med i någon undersökning.

Och vad tycker ni om amandas snygga jobb? Riktigt snyggt tycker jag! :D



Och tack för det fina kommentarerna. Riktigt kul att ni kikar in! :D

Kommentera?

Kom ihåg, du är aldrig anomyn

Ditt namn(måste fyllas i)
VIP?

E-postadress?(bara vi ser)

Hemsida?

Vad var det du ville?:

Trackback
RSS 2.0